hazar bomba:
"başbakanlıgın talimatına uyulmalı"
ilbaşkanımız kimi işaret etmişse o uygundur bence onlarında bildigi bir mesele vardır elbette bizlerin bilmedigi diye düşünüyorum
05.01.2012 / 09:02
ramazan:
"eğrisi,doğrusu"
Ak Partiye gönül vermiş birisi olarak bende bazı tespitlerde bulunmak istiyorum,1- Yılmaz beyin iyi birisi olması,çalıp çırpmaması olağanüstü bir durummudur? normal olan bu değilmidir? 2- İyi birisi olmak iyi bir başkan olmak demek midir? 3-Mevcut gebze belediye başkanınını bu şehrin başına yılmaz bey getirmiştir,belediye başkanının sıkıntıları malumdur, yılmaz beye bir eksi puan 4-yılmaz beyden önce gebzenin vekili yanılmıyorsam 3.sıradaydı,yılmaz beyden sonra kocaelinin vekil sayısının artırlmasına rağmen gebzenin iki hatta üç adet vekili olması gerekirken bir adet oda 7. sırada olabilmiştir ikinci eksi puan 5-yılmaz bey m ali okurun milletvekilliği adaylığına karşı çıkmayıp olur vermiştir üçüncü eksi puan 6-m.ali okuru ilçe başkanlığından devirirken yanında olan arkadaşlardan hiçkimse şu anda yılmaz bayramın yanında değildir,ekrem beyin yanındadır sen bu arkadaşları kırdın,rencide ettin dördüncü eksi puan 7-kocaeli bölgesinin biri bakan olmak üzere yedi adet millet vekili,büyükşehir belediye başkanı,il başkanı yılmaz bayram devam etsin demiyor,üç senedir kocaelinin en büyük ilçesinin başkanısın kimseye kendini anlatamamışsın,gebzeye ne vereceksin beşinci eksi puan 8-bu partiye kimse yokken sahip çıkmış kurucuları delege yazmıyorsun,senelerce hizmet etmiş mahalle başkanlarını delege yazmıyorsun,son skm başkanın hasan payyuyu delege yazmıyorsun,delege seçimlerinde tek liste kararına uyuyorsun,itiraz etmiyorsun neden çünkü delegeleri sen yazıyorsun işine gelmeyince,tek liste kararından başka isim çıkınca itiraz ediyorsun ama bugunkü durumunla çelişiyorsun,inandırıcı olmuyorsun altıncı eksi puan 9- ekrem özenirin adının çıkacağını biliyorsun,bağıra bağıra geliyor görüyorsun ama siyaseti beceremiyorsun alternatif bir plan yapamıyorsun yedinci eksi puan daha devam eder,gider bu liste ama yılmaz beye son sözüm halen yanlışlarına devam ediyorsun,yanında senin başkan olmandan başka bir ümidi kalmamış,sen olmasan siyaset yapacak kapasitesi,bilgisi olmayanların gazına geliyorsun kendini tüketiyorsun,o beğenmediğiniz ekrem özenir bile seçimleri kazandıktan sonra ilçe başkanlığını bırak dediklerinde tamam deyip bırakmıştı sen yapamıyorsun ama unutma vazife istenmez verilir sen bunuda bilmiyorsun,dost dediğin acı söyler ama doğruyu söyler yanlış yapıyorsun.
02.01.2012 / 10:35
acı gerçekler:
""
yılmaz bayrama cephe alanlar ne hikmetse daha önce can ciğer olanlar yılmaz başkanı tek başına bırakanlar sizin mücadeleniz gebze halkı içindi ama onu topluca başarmak varken yılmaz başkanı yalnız bıraktınız şimdide ekrem beye şirin görünmek için beyanatlar veriyorsunuzki bizide listesine alırmı acaba bu ucuz menfaatler sizlerin değerini yerlere düşürüyor .yılmaz başkan bu haklı tavrında sonuna kadar yanayız bu artık gebzenin onuru haline gelmiştir.donuna kadar GEBZE SENİNLEEEE
30.12.2011 / 21:59
ahmet:
"yalancının......k.t"
sayın köksal tatoğlunun gebzedeki bir gazete haberine bir yorum yapma gereği duydum.söz almayı sözünde duran insanlar alır verir biz senin nasıl söz verip sözünde durmadığını okuyup duyuyoruz. onun içindirki sizin bu beyanatınıza sadece gülüp geçiyoruz.insan ilk önce kendisi bir bakması gerekmezmi.gebzede ilçe başkanını sizmi belirliyorsunuz.yoksa delegelermi.benim size tavsiyem sizin konuşmaktansa susmanız emin olun ekrem beye daha yardımcı olacaktır.
30.12.2011 / 11:05
AYHAN:
"SAYIN ÖZGENÇ"
SAYIN ÖZGENÇ YAZINIZI OKUDUM BİRLİK VE BERABERLİKTEN BAHSEDİYORSUNUZ AMA BUNLARIN GAYESİ BİRLİK VE BERABERLİK DEĞİLKİ. BUNLARIN GAYESİ SANKİ İLERDE GANİMET VARMIŞ GİBİ DAVRANIYORLAR. BU HAKSIZ VE ADALETSİZ BÖYLE BİRLİK VE BERABERLİK OLMAZ İSMET BEY BÖYLE ZULÜM OLMAZ. SİZCE BÖYLE BİR SİYASET VARMI BU GALLEŞ İNSANLARIN YAPTIĞI BAŞBAKANIMIZA SAYGISIZLIKTIR
29.12.2011 / 09:43
vicdanınız:
"ismet beye"
sn ismet bey sana ilçe yönetiçiliği teklif edilmiş anlaşilan şimdi menfaati için senin yanında gezenler sonra kimle gezer bilinmez çünkü insan en çok kendini sever allah sevmiyorsa
29.12.2011 / 09:04
GERÇEKLER:
""
BİZLER BAŞBAKANIMIZI SEÇİMLE GETİRMEDİKMİ İKTİDARA ŞİMDİ NELER OLUYORDA ATAMA YOLUYLA İLÇE BAŞKANLARI GÖREVİNDEN ALINMAYA ÇALIŞIYORLAR BUNLARI YAPANLAR KAMU VİCDANINI RAHATLATMAK ZORUNDADIRLAR.ATAMA YOLUYLA GELMİŞ OLSAYDI YILMAZ BAYRAM HAKLIYDILAR SEÇİMLE GELMİŞ BİRİSİNİ NASIL OLURDA ATAMA YAPILARAK GÖREVİ BIRAKMASI İSTENİR ANLŞILACAK İŞ DEĞİL BİZLERİN AKLI KARIŞMIŞTIR KARIŞIKLIĞI GİDERMEKTE MİLLETVEKİLİ VE İL BAŞKANINA DÜŞER
28.12.2011 / 23:01
AHMET BAKİ:
"AK PARTİ YIKILMAZ !!"
Öncelikle şunu belirtmeliyim burda bir oyun yok gerçekler var herkes gerçekleriyle yüzleşecek.Şu 1. konu bireysel olarak kişileri yargılamak yersiz , herkesin 1 oyu var kimsenin kimseye karşı bi ağırlığı yok belediye bşk. , il başkanı , büyükşehir bld. bşk. , bölge milletvekilleri vs. bu kuruldan çıkan isim belli ki ekrem özenir arkadaşlar. Bu ekibinde gebze de çalışmak istediği ekip olabilir , kişi olabilir bunu nefis yapan yılmaz bayrama sesleniyorum !! nefis yapma başkan , gaza gelme.Ben şahsım adına yeni oluşacak yönetimin gebze de daha başarılı işler yapacağına inanıyorum.Bir de şunu belirteyim sürekli bir hak hukuk konusu ortada görev alınmaz sevgili arkadaşlar görev verilir , görevi devralan kişide görevini yapar.Siyasette tabiki dengeler söz konusu ama nefis yapılması üzücü şuan yönetimdeki isimler bilmesi gerekir ki yeni gelen isimler onlardan daha çok çalışacaklar emek harcıyacaklar biz emek harcadık diyerekten yeni yönetimin başkanın çalışmalarını incelemeden yılmaz bayram daha çok çalıştı oy oranı arttı vs. tartışmalara girmek yersiz kimse bulunmaz hint kumaşı değil gelen kişiler layıkıyla görevini yapacaktır , bundan kimsenin şüphesi olmasın.Ak Parti Teşkilatı büyük ve güçlü bir teşkilat bu kongreler sonrasında daha güçlü ortaya cıkıp seçimlerden oy oranı arttıracaktır.Saygılarımla
28.12.2011 / 11:35
İsmet ÖZGENÇ:
"İki Yol Yok"
İKİ YOL YOK BİR OLMA BÜTÜN OLMA BİRLİK OLMA 2023 E GİTMEK İÇİN TEK YOL VAR.BİRLİK BERABERLİK İÇİNDE ÇALIŞMAK VAR.ÜLKEMİZDE GÜZEL HİZMETLER YAPAN PARTİMİZİN BÜTÜN PARTİLİLERİNİN SAYIN YILMAZ BAYRAM BAŞKANIMI ONUNLA BERABER HAREKET EDENLERİN HEPSİNİ SEVİYOR VE HEPSİNE SAYGI DUYUYORUM BERABER HARAKET ETMEK ÇOK GÜZEL; BİİR BÜTÜN HALİNDE ÇALIŞMALAR YAPILDI, GEBZEDE PARTİLİ PARTİSİZ TÜM KAMUOYU TARAFINDAN TAKDİR EDİLEN BİR DURUŞ SERGİLENDİ FAKAT BU BİRLİK BÜTÜNLÜK GEBZE İLÇE BAŞKAN ADAY ADAYLARININ TÜMÜ ANKARA YA ÇAĞRILIP SAYIN GENEL BAŞKANIMIZI TEMSİL EDEN SAYIN GENEL BAŞKAN YARDIMCISININ HUZURUNDA TÜM ADAYLARIN BİR ARADA OLDUĞU BİR ORTAMDA GEBZE İLÇE BAŞKANI ADAYININ SYN.EKREM ÖZENİR OLARAK AÇIKLANDIĞINDAN İTİBAREN TÜM GEBZE TEŞKİLATIMIZIN ÇALIŞMALARINI O KARAR DOĞRULTUSUNDA YAPMALARI GEREKTİĞİNE İNANIYORUM. FAKAT ÜZÜLEREK İZLİYORUM Kİ OLAYLAR BİRAZ FARKLI GELİŞTİ VE BU SÜREÇ HALA DA BÖYLE DEVAM EDİYOR. BU DURUMDA GEBZE TEŞKİLATINDA ÖNCELİKLE GEBZEDEKİ PARTİ TEŞKİLATININ YAPACAĞI HİZMETLERİN AKSAMASIYLA BİRLİKTE BİR BÖLÜNME TEŞKİLATIN İKİ AYRI GRUP OLMA GİBİ BİR DURUM HEM GEBZEDEKİ HİZMETLERE HEMDE TEŞKİLATIMIZA ZARAR VERİYOR. NEDEN PARTİMİZE GENÇ PIRIL PIRIL SİYASET YAPAN ARKADAŞLAR BÖLÜNMÜŞ BİR DURUMDA OLSUNLAR? İLERKİ SÜREÇTE BU DURUM BİRÇOK ARKADAŞI ZORDA BIRAKACAĞINI İSTEMESELER DE BİR KIRGINLIK OLACAĞINI DÜŞÜNÜYORUM. BU DURUM İÇİNDE OLAN BİRÇOK ARKADAŞIMIZIN BERABER HAREKET ETTİĞİ ARKADAŞLARDAN AYRI BİR ÇALIŞMANIN İÇİNDE OLURSA SANKİ ARKADAŞLARINI SATMIŞ, YOLDA BIRAKMIŞ,İHANET ETMİŞ BİR DURUMLA KARŞILAŞACAK GİBİ BİR HAVA YARATILMIŞ İNSANLAR DOĞRU OLANI YAPMAKTA ZORLANIR DURUMA DÜŞMÜŞLERDİR.BUNUN BİRKAÇ ÖRNEĞİNİ DE GÖRDÜM. ARKADAŞLAR HALBUKİ BU OLAYA GENEL MERKEZİN KARARI DOĞRULTUSUNDA HAREKET ETSEK TE GENEL MERKEZİN DE TEK LİSTEDEKİ AMACININ DA BU OLDUĞUNU DÜŞÜNEREK DAHA FAZLA KİMSENİN BİRBİRİNİ ÜZMEDEN,BÖLMEDEN İLÇEMİZ İÇİN PARTİMİZ İÇİN BİRLİK BÜTÜNLÜK İÇİNDE GENEL MERKEZİN AÇIKLADIĞI BAŞKAN ADAYININ YANINDA HERKESİN KATKI VERMESİNİN DAHA GÜZEL VE YAKIŞIR OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM.HİÇ ZAMAN KAYBETMEDEN TÜM PARTİLİLERİN BU DOĞRULTUDA ÇALIŞMASI GEREKTİĞİNE İNANIYORUM ÇOK DEĞERLİ YILMAZ BAYRAM DOSTUMU BAŞKANIMI BU SÜRECİN ÖNÜNÜ AÇACAK GERGİNLİKLERE SON VERECEK PARTİMİZE GÜZELLİK VE GÜÇ KATACAK ONA GERÇEKTEN DESTEK VEREN GÖNÜL VEREN GÜZEL İNSANLARI DA RAHATLATACAK BİR HAREKETİ KATKIYI LİDERLİĞİ YAPMASINI ARZU EDİYOR TÜM PARTİLİ ARKADAŞLARIN DA ARZUSUNUN BU OLDUĞUNA İNANIYOR SAYIN YILMAZ BAYRAMIN TÜM PARTİLİLERDEN DAHA ÇOK SEVGİ VE SAYGI KAZANACAĞINI DÜŞÜNÜYORUM.
27.12.2011 / 11:38
nevzat:
"yiyit olan er meydanın dan kaç maz yani sandıktan korkmaz sandıktan adam çıkar"
bunlar kaypak güreşçi adam olan sandıktan korkmaz sandıktan adam çıkar başka bahanelere sıgın maz özenir kendine güvense sandıktan kork maz takılmış bacanagının peşine kendisini maşa gibi kullandırıyor bunu kimse yemez
05.12.2011 / 20:31
şahin köse:
"ne yaptığınızın farkındamısınız?"
son gelişmelere bakıyorum da nasıl bi akpartili bu partiyle chp nin bile alay ettiği bi duruma getirebilir bumu ak partili olmak genel başkanımız başbakanımız bi karar vermiş tek liste diyosa tabiki öyle olacak neyin peşindesiniz siz onu söyleyin bırakın bu akpartili ayaklarını.
02.12.2011 / 13:21
ümit kukuş:
"gebze ilçe başkanlık seçimleri"
sayın civelek ve yanındaki vekiller vallahide billahide demokrasiye balta atıyor bırakın seçim olsun yiğit sandıktan çıksın .tabi hangi yiğidin sandıktan çıkacağını onlar çok iyi biliyor o yüzden chp zihniyetiyle atama tarzını deniyorlar lütfen bizi sizi seçtiğimize pişman etmeyin halkın sesine kulak verin biz size kendimizi anlatırız ama sşiz bizi asla anlayamazsınız çünkü sizin tuzunuz kuru civelek ve diğer vekiller.yiğitseniz bu adayları sandığa götürün adam gibi adam bunu yapar kişileri kayırmak size hiç ve hiç yakışmıyor dikkat edin biz halkız kül yutmayız aklınızı başınıza alın bugün sizin adınıza çok ve çok üzgünüm fazla ileri gidemiyorum çünkü dokunulmazlığınız varya sizinle ben başedemem allah başetsin.
01.12.2011 / 19:54
ismail akıcı:
"erdal acer"
Erdal acer bence sizin oyununuz başlamadan bitti.
30.11.2011 / 19:16
kenan:
"GAME OWER"
aynenn öle game ower !! oyun bitti herşey buraya kadarmış ...THE END ...
30.11.2011 / 11:49
erdal acer:
"oyun"
yılmaz bayram " GAME OVER " türkçesi ise yılmaz bayram senin oyunun ve hatta kurdugun delegelerin ve mahalle başkanlarının oyun süresi bitti yani yeni jeton lazım
29.11.2011 / 15:20
MAHMUT:
"AKP NİN KARA LEKELERİ"
SAYIN AK PARTİYE AP AK PARTİYE YÖN VEREN SİYASETCİ ARKADAŞLAR AK OLAN PARTİYİ KİMSENİN KİRLİ SİYASETİYLE KARARTMAYA HAKKI YOKTUR KENDİ MENFAATLERİNİ ÇIKARLARINI ÖN PLANA ALIP TEMİZ DÜRÜST SİYASET YAPMAK İSTEYEN ARKADAŞLARIN ÖNLERİNİ NEDEN KAPATMAYA ÇALIŞIYORSUNUZ TABANA NEDEN DEĞER VERMİYORSUNUZ DELEGELERİ NİYE HİÇE SAYIYORSUNUZ SEVİLEN BİR İLÇE BAŞKANI TEMİZ SİYASETİYLE GÖNÜLLERE TAHT KURMUŞ SAYIN YILMAZ BAYRAMI NİYE ADAY GÖSTERMİYORSUNUZ NEYİNDEN KORKUYORSUNUZ DÜRÜSLÜĞÜ SİZLERİ RAHATSIZMI ETTİ İLÇE DEKİ YÖNETİMLERİN KENDİ İSTİFALARI İÇİN Mİ İSTİFA ETTİRİYORSUNUZ BU BÜYÜK BİR KARA LEKE DEĞİLMİ PARTİMİZE ZARAR VEREN SİZLER BUNUN VEBALİNİ NASIL VERMEYİ DÜŞÜNÜYORSUNUZ SAYIN CENGİZ ABİ GEBZEDE AKP NİN OY ORANI YÜZDE 57 DİR BİR YERE NOT EDİN EĞER TEMİZ SİYASETİ KİRLETMEYE ÇALIŞAN BU YÖNETİCİLERİN İSTEDİĞİ GİBİ OLURSA BURDAKİ OY KAYIPLARINI NASIL BİR AÇIKLAMA GETİRECEKLER BIRAKIN ARTIK KENDİ ÇIKARLARINIZIDA MİLLETİN ÇIKARLARINI DÜŞÜNÜN
29.11.2011 / 14:28
cevdet kuru:
"sorunlara tepeden bakmak"
bu genel merkez yalakalarına sesleniyorum,demokrasninin paradoksu diye bi deyim vardır,genel merkezin her yaptığını doğru saymak körü körüne genel merkeze tapmaktan başka bişey değildir.bu genel merkez hazretleri ankarada,oturduğu yerden ahkam keserken,birileri burda bir birlerini yiyor ve partimize zarar veriyor,ankaradaki bi yapı, gebzenin sorunlarına ve ihtiyaçlarına ne kadar objektif bakabilirki zaten,gebzeyi anlamak için gebzenin havasını teneffüz etmek gerekir,gebze sokaklarında dolaşmak ve gebze insanıyla konuşmak gerekir,
29.11.2011 / 01:59
ömer p:
"zülümle abad olunmaz sn civelek"
adaletın içi boşatıldığı zaman,zülümler mihferine dönüşür.güçlü güçsüzü ezer. Cebren ve hile ile aziz dilovasının başı civelek ve yıldırım ile derte gırmış bulunmaktadır , Bütün bu şerâitten daha elîm ve daha vahim olmak üzere, ^dilovasın da, iktidara sahip olanlar gaflet ve dalâlet ve hattâ hıyanet içinde bulunabilirler. Hattâ bu iktidar sahipleri şahsî menfaatlerini, müstevlilerin siyasi emelleriyle tevhit edebilirler. Millet, fakr ü zaruret içinde harap ve bîtap düşmüş olabilir.ama önemlı değil.çünkü ilhan yıldırım halkı düşünecek vaktı malesef yok.....
26.11.2011 / 16:40
HALK:
"HAKSIZLIK"
sen mükemmel bir insansın yılmaz başkan bu dünyada iyilere dürüst çalışanlara yer yok adalet kalkınma partisi ismi gibi olup sana sahip çıkar inşallah yoksa oy kaybı olur sen şerefli insan adam gibi adamsın YILMAZ BAYRAM
26.11.2011 / 16:06
kerem yanmaz:
"çok çirkin hareketler bunlar"
mahmut civelek bu işi başaramıyacağını anlamış olacakki,delegeleri tek tek arayıp tehdit etmeye başlamışlar,hatta bugüne kadar sessiz duran ekrem özenir bile ilçe yönetiminden bazılarını arayıp istifa etmeleri yönünde telkinlerde bulunmuş,buda olmayınca gazetelerde bol bol yalan dolan istifa haberleri gelmeye başladı,hadi bunlar neyse de belediyenin yan kuruluşlarında 3 kuruşa çalışan,yada kamuda çalışan delegeleri ekmek parasıyla korkutmaları terbiyesizlik ve ahlaksızlıktır..bunları başbakan yada ekrem erdem duyarsaa......
26.11.2011 / 01:56
mahmut sarar:
"bizans entrikaları"
öncelikle dikleşmeden dik duran Yılmaz Bayramı yürekten kutluyorum,ak parti unuttuğu gerçek demokrasi anlayışını yılmaz bayram ve ekibi sayesinde yeniden öğrenecektir,aksi taktirde 'bir ağacı dış etkenler değil,içindeki kurtlar yıkar'bu ekipte dik duran onurunu ve şerefini koltuk sevdasına değişmeyen insanlarıda tebrik ediyorum,ayrıca miktat aydın,köksal tatoğlu,ensar katı ve tuncay beye haberinizi yalanladıkları için teşekkür ediyorum.ve bu haberleri kimlerin yaptırdığını merak etmiyorum çünki çok iyi biliyorum.
26.11.2011 / 01:48
sezer ergiç:
"Yılmaz Başkan"
Dik dur başkanım kimse senin boynunu bükemez sonuna kadar savaş hakettiğin yerde olucaksın ..
25.11.2011 / 23:27
halis akkoyun:
"Mehmet arkadaşıma katılıyorum"
mehmet arkadaşıma katılıyorum yılmaz başkanımızın haksızlıga ugramasına izin vermeyiz ne gerekiyosa yapmaya hazırız.
25.11.2011 / 18:25
mehmet bozcu:
"Yılmaz Başkanımız için canımız vefa."
Herkezın bi sabrı vardır ve bızımde sabrımız iyice taştı bu haksızlıga göz göre göre eywallah diyemeyiz.sesimizi başbakana duyurmak için elimizden geleni yapıcaz bu haksızlıga o dur diyebilir artık . illa sesizmi duyurmak için mısırdaki gibi kendimizi mi yakalım bu haksızlık devam ederse başkanımız için gerekirse atatürk meydanında kendımızı yakarız eger sesimiz duyulcaksa . mehmet ali okur , fikri ışık ve civelek temiz siyaset yapın Bogazımıza kadar geldi artık gebze halkı haksızlıga ugruyor.. Seninleyiz YILMAZ BAŞKANIM..
25.11.2011 / 18:07
EFE:
"CİLVELİ MAHMET"
BİTTİĞN ANDIR BU CIKIŞIN GEBZEDE HERKEZ YILMAZ BAYRAMDAN MEMLUN BEN TANIMAM KENDİSİNİ YALNIZ SEVİLEN BİRİ SAYGILAR.
25.11.2011 / 15:47
Serdar Akil:
"Akıl nedir"
Gelelim Gebze siyasetinde yaşanan hareketliliğe ve bunun iz düşümüne. Akıl iki iyi arasında en iyiyiyi seçmekse eğer, isimlere takılmak suretiyle partiyi yıpratmak mı ? yoksa kararını vermiş olan bir genelmerkezin ( iyi yada kötü ) kararına uymak mı? Bunu şu sebepten diyorum, teşkilatlar bu partinin politikalarını yürütmekle memur kurumlar, siyasetçiler de bu politikaları yürütecek şahsiyetlerse eğer (ki öyledir) emre ram olmak gerekir diye düşünüyorum. Şeriatın kestiği parmak acımaz cihetinden bakmak, tesellinin kılıfı gibi görünse de aslına bakılırsa değeri parti sayesinde menkul kişilerin (herkesin) bu durumu bu kılıfa ilintilendirmeksizin durumu kabul etmesi gerekmektedir. Yok eğer bu böyle değilse ve teşkilatlar genel merkeze değilde kişilere ve bu kişilerin görüşlerine bağlı ise o zaman ortada organize olmuş bir siyasi partiden söz etmek yersiz ve anlamsızdır. AK Parti organize olmuş ve işlevsel bir parti olduğuna göre o zaman merkezin kararına uymayıp güneşi tersinden doğdurmaya tevessül etmek yersiz ve anlamsızdır. Filler tepişirken çimenler ezilecek mantığı ve kişilere bağlanmış siyasi beklentiler sebebiyle merkeze karşı açılan bayrak, kişilerin ben olmazsan o da olmasın yaklaşımı belli hesapların var olduğu anlamı taşır ve burada artık "partimi seviyorum " söylemi "Parti = Ben" şeklinde yorumlanır. Sevgi karşılıksız ise sevgidir. Karşılk beklenerek dizayn edilen sevgi ticarettir. (HER MANADA). Günlerdir gebze yi gereksiz yere meşgul eden bu konu ne olur artık bitsin. Parti mümessilleri kendilerini partinin sahibi olarak görmekten vaz geçsin. İsimlerinin önünde partili sıfatı olmadığında ismin yalın hali şeklinde bile tasavvur edilemeyecek şah(siyetler) tasvip etmedikleri bir kararı veren merkezin (akparti genel merkezi) çatısı altında zinhar kalmasın. Siyaseti adamcılık olarak yapan herkim olursa olsun partisine +1 dahi katkı sağlayamaz. Kimse de parti içi demokrasi kılıfı altında partiye zarar vermesin. Partinin sahibi ki Allah onu başımızdan eksik etmesin, bu denli yıpranmış, yorulmuş ve gece gündüz koştururken, çift kale maç yapan çocuklar gibi misket oynayan çocuklar gibi fevrilik ve mızıkçılık yaparak hareket eden ve günü geçirme telaşıyla koşturan sözüm ona yerel siyasetçileri görmekten artık usandık. İnşallah partimiz ilk günkü heyecanına geri döner. İnşallah babasını sorgulayan haylaz çocuklar babasının sözünü dinler. Merkeze karşı yapılan siyaset don kişot un yel değirmenlerine açtığı savaşa benzer. hem gereksiz, hem sonuçsuz hemde manasızdır. Ayrıca kenel merkezi birilerinin söylemleri ve dolduruşlarıyla hareket eden bir yapılanma olarak görmek yapılabilecek en büyük hakarettir. Partinin sahibine atılan büyük bir iftiradır. Gebze gibi bir yerle ilgili alınacak kararda genel başkanın habersiz olabileceğini düşünmek nasıl bir aymazlıktır. Hayretler içerisindeyim. Allah AK Partiyi AK Partili olmayan partililerden ve uzantılarından korusun. Herkes bu son sözümden alacağını alsın. " AK PARTİ VARDI SİZ YOKTUNUZ. ADINIZ AK PARTİ İLE ANILIR OLDUKTAN SONRA SİZ BUGÜNKÜ SİZ OLDUNUZ. AK PARTİ SİZ OLMASANIZDA VAR OLUR. AMA AK PARTİ OLMADAN SİZ YOK OLURSUNUZ. Belki haddim olmadan bişiyler karaladım ama samimiyetime inanmanızı istiyorum. sürçü lisan ettimse affola. Akil ve samimi olmanız dileğiyle. Esen kalın.
24.11.2011 / 15:49
KARADENİZ:
"ARKADAŞ"
MEHMET KARDEŞ GEBZEYE YAPILAN BU BİR HAKSIZLIK VE ADALETSİZLİKTİR İL BAŞKANI BURDA TOPARLAYICI OLAMADI MAALESEF SINIFTA KALDI MİLLETVEKİLİNİN AĞZINA BAKIPTA TERTEMİZ BİR İNSANI HARCAYAMASSIN KUSURA BAKMA
24.11.2011 / 14:35
Mehmet:
"Gebzeyi Kucaklayacağız"
GEBZE’Yİ KUCAKLAYACAĞIZ
Civelek “Bizim isimler üzerinde tartışmamız mantıksız. Gebze’yi kucaklayan, her kesimin temsil edildiği, insanlara hizmet üretebilecek, eğitimli ve donanımlı isimleri bulup yönetimi ona göre şekillendirmeliyiz. Koltukları değil Gebze’ye yapılacak hayırlı hizmetleri tartışalım. Partimiz hizmet noktasında Gebze’yi nasıl hizmete boğduysa bundan sonra da hizmetlerimiz devam edecek. Duruşumuzda asla bir değişiklik yok. Gebzeliler bize güvenmeye devam edebilir.Yeni süreçte hep birlikte göreceğiz Gebze için güzel şeyler olacak”
Sayın il başkanı bunu diyor bayramlaşmada ise donanımlı eğitimli insanların ilçe yönetiminde olacağı sözünü söylemişti ama bakıyoruz basına sızan listelerde Çayırova ilçe başkanlığına aday olup bütün amacım Çayırovayı geliştirmek diyen başkan olamayınca hemen dönüp Gebze ye Ekrem bey ile liste yapan , Gebze gençlik kolları başkanı olmak isteyen olamayınca listeye giren olmadı ilçe yönetici olayım diyen , il yöneticisi olup bizim adamımız geldi diyip istifa edip Gebze ye gelmek isteyen, bizim adamımız diyip 3 yıldır ortalıkda gözükmeyen aniden ortaya çıkan eski mahalle başkanları neredeydiniz hani parti için çalışıyordunuz yıllardır ortadan kaybolup çıkıyorsanız görünen odurki sizler Ak Partili değil kendi menfaatleriniz için çıkıyorsunuzdur.
İl başkanımız bu duruma el koymalı ilçe başkanı kim olursa olsun emeği geçen herkesi kucaklamalı ama göüyoruzki oda başkalarının ağzı ile partili hepimizi üzüyor yakışmadı başkanım size bunlar..
24.11.2011 / 12:01
burak toy:
"çok çalışan mı? çok yiyen mi?"
uzun lafa gerek yok
aslında bütün mesele yemek,yada yememek,bir yanda ihalecilerin oluşturduğu bir düzen var,tabi bu düzenin içine girebilmek için en az onlar kadar yiyebilmek gerekiyor.
yılmaz bayram yemediği için seçtirilmemiştir,
keser döner,sap döner,gün gelir,hesap döner,
24.11.2011 / 11:29
ömer p:
"bu delegelere ne gerek var"
malesef ilimızde tam çok güzel şeyler olacak derken,ADALET VE KALKINMA partisi ilçe seçımlerı ağzımızın tadını kaçırdı.kaçırılmasının tek sebebıde başkente gönderdığımız bazı büyüklerımızın ADALETE müdahil olmaları.yahu kardeşım madem bu işler atamayla olacaktı bu kadar delege hıç sayılacaktı,madem 400-500 delege adamdan sayılmayıp görüşlerı sorulmıyacaktı,madem bu ilin kaderı üç dört şahsın dudakları arasında olacaktı, madem 500delegersıyon=2 mıletvekili olacaktı.peki,size soruyorum:ADALET kavramı nerde kaldı?nereye kaçtı? lütfen koytu bı yerdeyse bulup getırelım şu meşhur ADALETı.eğer yasın turak ve bayram yılmaz da azcıkta hızmet aşkı varsa sonuna kadar devam dıyorum.bizler yeri gelince hacalet,yeri gelıncede mahviyet sahibi insanlarız.kimin ne yaptığını cok ıyı bılırız.
24.11.2011 / 09:55
selim somuncu:
"Seninleyiz başkanım !!"
Adelet ve kalkınma partisinin AKRABALARI KALKINDIRMA PARTİSİNE dönüşmesine izin vermeyin eger yılmaz bayram haksızlıga ugramaya devam ederse bu partiye oy vermenin anlamı yok çünki taşıdıgı ismi haketmemiş olucak. gebze halkı buna sessiz kalmıcak en kısa zamanda YILMAZ BAŞKAN için TOPLANMAK üzere gebze halkını hiçe saymak neymiş görücek herkez ve ve fikri ve mehmt bey o zaman anlıcaklar dünya kaç bucakmış...
24.11.2011 / 04:36
ferit VAROL:
"MAHMUT CİVELEK AP PARTİDEN ÜSTÜNMÜDÜR."
Sayın CENGİZ BEY lütfen bu yazımı yayınlayın. Demokrasi ve insan hakları adına bunu sizden istiriham ediyorum.
AK PARTİ Türkiyede adaletin ve demokrasinin sembolu olarak ortaya çıktı ve gücünü demokratik değerlerle dahada yükarıya çıkarttı. Ekonomideki başarıları ve Demokrasi adına attığı büyük adımlarla her geçen gün daha çok büyüdü ve her seçimde oylarını arttırarak yoluna devam etti. Demokrasiden ve özgür düşünceden yana oldukçada da halkın Ak Partiye güveni daha da arttı. Ancak her canlı DOĞAR-BÜYÜR VE ÖLÜR hakikatini sayın mahmut civelek iyi idrak etmiş olmalı ki, Kocaelide doğup büyüyen Ak Partinin ölümüne neden olabilecek adımları atıyor. Cumhurbaşkanını seçmek için Referandumda Halkına güvenen, Sayın Erdoğanı başbakan yapmak için halkına güvenen, belediye başkanlarını seçmek için halkına güvenen, Ak Parti ilçe başkanlarını seçmek için sadece mahmut civeleğe mi güveniyor? Halkı bir yana bırakın, kendi seçtiği delegelere bile güvenmeyen Mahut CİVELEK ilk yerel seçimlerde kaybedeceği oyların hesabını kime ve nasıl verecek. Ak Parti Mahmut CİVELEK ve onu bu yönde yönlendiren ekolun duygularının tatmin edildiği ve despotça yönetimin ön görüldüğü bir parti midir yoksa Halkına güvenen ve her dönem halka sırtını dayayarak büyüyen ve tüm kesimleri kucaklayan bir çoğulcu ve demokrasi temsili bir parti midir. Değerli Ak Parti yöneticilerinin bu oyuna bir dur demelerini bekliyoruz. Mahmut CİVELEK yerel seçime tek liste zorbalığı ile seçtiği İlçe Başkanları ile girecek. Kendi seçtiği delegelerine bile bu başkanlarını seçtirememekten korkan bir İl Başkanı nasıl olurda 2014 de halkın bu kişilere güvenmesini ister. Bu çarkın dişlerinde bir uyumsuzluk var. Bu çark dönmesine bir süre daha döner amma kırık ve ekseninden kaymış dişliler ile bu çark kırılır ve sistem durur. Ak Partinin değerli yöneticileri ve kurmayları Kocaelide partiyi Mahmut CİVELEK in duygularına kurban etmemelidir. Yoksa delegesine güvenmeyen, halkına güvenmeyen ve zorbalıkla yönetim sergileyen partilerin tarih çöplüğünde ne durumda oldukları hepimizin malumudur.
24.11.2011 / 00:22
temel altürk:
"bacanaklar"
ak parti eskiden adalet ve kalkınma partisiyken şimdi akrabaları kalkındırma partisi olmuş çok yazıkk,,bu karar ankaradan falan değil bizzat izmitten mahmut civelekten çıkmıştır,baskı yapanlar ise çok açık gençlik kollarının bile seçimine maydonoz olan aynı zihniyet,,,mehmet ali okur ve fikri ışık başımıza daha ne çoraplar örecek bakalım,,
23.11.2011 / 23:25
fehmi ataseven:
"demokrasi"
yılmaz bey yada ekrem bey hiç fark etmez. burda delege denen bi olay var kardeşim. delege ne işe yarıyo madem tek liste olacak o kadar insanı işinden gücünden pazar gününden neden istiyorsunuz. bırakın çift liste girsin kimin hakkıysa alsın yılmaz bayram kötü yönetiyosa zaten seçilmez. il başkanı olarak sayın mahmut civelek beyfendinin bu kadar ısrarcı olması genel merkezin isteği mi yoksa ilçe seçimlerinden sonra yapılacak olan il seçiminin bir ön hazırlığı mı ? en önemlisi bu partiye yıllardır emek veren ve yine emek verecek olan bu insanların görüşleri neden alınmıyo? zaten ilin gebzeye ve çevre ilçeleri darıca çayırova ve dilovasına vermiş olduğu değer milletvekili seçimlerinde bir adayımızın 7. sıraya diğer adayımızın da 11. sıraya aday göstererek gözler önüne sermiştir. bırakın millet kendi adayını kendi seçsinnnnn....
23.11.2011 / 12:37
murat aktürk:
"yorum"
ekrem bey nerdeydin üç senedir diyen arkadaşa sesleniyom bunu il başkanımıza söylemene gerek yok ne yapacaktı ekrem bey çoluk çocuklarla muhatap mı olsaydı üç sene partiyi teslim edildi yılmaz başkan ve kurmaylarına ne oldu ilçe seciminden hemen sonra dağıldılar baktı ki genel merkez gebzede bi sıkıntı var gel ekrem bey düzelt dedi
22.11.2011 / 22:58
Ergun KARALI:
"Geçmişe özlem beraber yürüdük biz bu yollarda"
Ak parti tadil bir parti zannedenler bir kez daha yanılacaklardır.Tek kelime!geçmişi özleten kendini özletecek gibi geliyor.Bu partideki her isim liyakatıyla vardır.Kim sordu sen delegemisin diye? Kaldıki;biz hiç benci olmadık olmazdıkta.Yazdım oldu diyenlere sözüm,yazılır ve olur.Her ne olursa olsun AK PARTİ daim olacaktır.Bizim yolumuz sefa yolu değildir.Bizim yolumuz hizmet ve vefa yoludur.Tanıyamayanlar için(MUSTAFAPAŞALI ERGUN)
22.11.2011 / 16:37
İSMET:
"GEBZELİLER"
HER SEFERİNDE OLDUĞU GİBİ YİNE GEBZEMİZ İZMİT SÖMÜRGESİ ALTINA ALINMIŞ İZMİTLİLER İSTEDİĞİ OYNUYOR BEN GEBZEDE YAŞAYAN VATANDAŞLARA SESLENİYORUM ARTIK SESİMİZİ DUYURALIM ARTIK YETER BİTSİN BU SÖMÜRGE
22.11.2011 / 10:03
adam gibi adam:
"yılmaz baskan gaza gelme"
her donemlerde oldugu gibi simdi senşi savunanlar yolacıkacagın insanlar buralarda atıp tutanlar nerde diye duşunecegin bır duruma dusme . daha onceleri cok gorduk ve bence sen gelecekdekı karıyerını dusun bence. m ali yonetimine laf atanlar sole bir baksın yılmaz bayram ekibinde m alinin yonetıme ak partiye aldıgı kisilerden kaci yılmaz baskanın yanında en azından ira kurulunda kac kisi var yılmaz bayramda m alinın ekıbınden degılmıydı
herkes konusuyo bence kımse konusmasın yılmaz bayramıda harcamayın . yılmaz kardesim sen beni dinle ve genelmerkezi dinle yasın genc ve gelecek vadediyorsun ak parti kımseyi harcamadı . tokatlı dıye yazan kardes sen yazıları yerken tokat yaglısımı yedin atıp tutmussun
22.11.2011 / 09:16
kemal kahveci:
"yorum"
doğru söylüyorsunuz burası gebze ama gebzeye mevcut ilçe başkanı üç senedir gebzemize sahip çıkamıyor gebze şamar oğlanına döndü bakın gebzede mezarlığın orda bi üniversite vardı şimdi nerde herekeye taşındı yılmaz başkan masaya yumruğunu vursaydı ya vuramadı yılmaz başkan teşkilatlarla uğraşırken gebzede neler oluyor diye bakmadı sağına soluna
21.11.2011 / 22:23
irfan yormaz:
"AK PARTİ DEMOKRASİSİ"
Genel merkez tarafından atanmış bir ismi kongre gerçekleştirerek seçilmiş başkan ilan edecekler. Bayram ve ekibi için üzüldüm. tam anlamı ile bir kolejli ekip gibi çalışıyorlardı. Ancak Türk siyasi hayatında son 50 yıla imza atan partilerin durumuna düşmek istemeyen AK Partinin bu demokrasi anlayışının partiyi korumak e büyütmekle alakası var. Nirerarjik bir düzen kurulu. ve geçmişteki siyasal oluşumlar gibi grupculuğa, şahıslara yönelik siyasete engel olma çabası olarak adlandırılabilecek bir yapılanma.
21.11.2011 / 17:22
KADİR:
"YAĞLI İP"
LİSTE ÇIKACAK HER NE PAHASINA OLURSA OLSUN BUNUN SORUMLULARIDA HER HANGİ BİR OLAY ÇIKARSA CİVELEK VE OKURDUR SONUNA KADAR VARIZ İLÇE BAŞKANINI BİZ SEÇERİZ İPİNİZİDE YAĞLAYIN BARİ ACITMASIN KENDİ İPİNİZİ KENDİNİZ ÇEKEİYORSUNUZ FARKINDA DEĞİLSİNİZ
21.11.2011 / 13:27
Nesim:
".."
Liste çıkaran kendi ipini çekerr ...Saygılar...
21.11.2011 / 12:41
hadİ:
"genel"
MERHABA LAR 22 MAHELLE BASKANI YILMAZ BAYRAMIN ARKASINDA DİYORLAR BEN İNAN MIYORUM NE HADDİMİZE BİZİM GENEL MERKEZDEN USTUNMUYUZKİNE BUNU YILMAZ BAYRAM DA BİLİYOR AMA BEN SECİLEYİMDA GOREVDEN ALSINLAR DİYOR,AMA ARKASINDAKİ DESTEGİ SİYASETEN HİCE SAYIYOR,KENDİNİ KAHRAMAN İLAN EDECEK HESABIN VARSA KENDİN HALLET TESKİLATLARI KULLANMAVE GENEL MERKEZ SANA TEKLİSTE OLACAK DİYE SOYLEDİ DAHA NİYE UGRASIYORSUN,
PARTİMİZİ VE TESKİLATLARI YIPRATIYORSUN ,
21.11.2011 / 00:01
kemal kahveci:
"yorum"
ADAM GİBİ ADAM MAHMUT ÇİVELEK O KADAR HELAL SANA İL BAŞKANIM BUNLAR ÇIRPINTIKCA BATIYORLAR NE YAPTIKLARINI KENDİLERİ DE BİLMİYOR PARTİMİZE ZARAR VERDİKLERİNİN FARKINTA DEĞİLLER BUNLAR Bİ EKREM ABİME YARGISIZ İNFAZ YAPIYORLAR YAPSINLAR BAKALIM GERCİ BUNLAR DEĞİLMİ ALTI VEKİL ÇIKARALIM DİYE SÖYLEYENLER
20.11.2011 / 19:11
teşkilat:
"sevdaya"
sevgili sevda hanım senin sevmediğin yemek sofrana gelse yermisin yemezmisin bana onu söyle yersende tiksine tiksine yersin burda 22 mahalle var bir sen yoksun düşünün çalışacaklar hedef 2023 diyoruz istenilmeyen insanla ne kadar çalışılır bende ekrem abimize kötü demiyorum yazık başını yakacaklar. halim turgutu yediler şimdi sıra ekremde tüm mahalle başkanları sonuna kadar gidecek siyaset yapılacaksa dürüst yapılsın yapılmayacaksa ben ve arkadaşlarım bu siyasette yokuz kimsede bizi bir yere atamaz babalarının çiftliği değil gerekirse değimiz olmazsa sen o zaman iftifaları gör buda gebzemize vede sorumlularına ders olur
20.11.2011 / 11:23
gebzeliiii....:
"adam gibi adam yılmaz bayram...."
yılmaz bey üzülme ve mahzun olma sen temiz bir siyaset yaptın.bu aşamada senin yanında olmayan teşkilatına diyorum ki unutmayın ki bu hal sizin üzerinizede gelir.
19.11.2011 / 23:06
sevda:
"yorum"
EKREM BEY ADAM GİBİ ADAM GEBZE İLÇE BAŞKANLIĞINA YAKIŞIR AMA BAKIYORUM ONU TANIMAYANLAR YARGISIZ İNFAZ EDİYORLAR BURDAN MAHALLE BAŞKANLARINA SESLENİYOM AKLINIZ VARSA DOLMUŞA GELMEMENİZİ İSTİYORUM BAKIN KAPTAN KÖŞKÜNDEN KÖKSAL BEY MIKTAT BEY İNDI YARIN BAŞKALARI DA İNECEK SİZLER KÖTÜ OLACAKSINIZ UNUTMAYIN BU PARTİ BİZİM BU PARTİ SAYESİNDE TÜRKİYE CUMHURİYETİNİ DÜNYADA İTİBAR GÖRMEYE BAŞLADI YILMAZ BAŞKAN KÖTÜ OLMAYABİLİR AMA GENEL MERKEZİMİZ KAN DEĞİŞİMİ İSTİYOR BUNA DA BİZİM YAPACAĞIMIZ ŞEY SAYGI GÖSTERMEKTİR SAYGILARIMLA
19.11.2011 / 20:49
SERDAR:
"İYİMİ YAPMIŞ"
HAŞİM MADEM İYİ YAPIYORSA, YAPSIN PIDI PIDI YAPMAYIN KARDEŞİM İSTENİLEN ADAM VAR İSTENİLMEYEN ADAM VAR SEVİLEN BAŞKAN YILMAZ BAYRAMDIR SONUNDA NE OLURSA OLSUN SONUNA KADAR BİZLER ARKASINDAYIZ YILMAZ BAŞKANLA GURUR DUYUYORUZ
19.11.2011 / 14:03
AKP Lİ:
"YANLIŞ DÜŞÜNCE"
SEVGİLİ YILMAZ BAYRAM HAKKINDA YAZARKEN SİZDEN RİCA EDİYORUM YALAN YANLIŞ YAZMAYIN KENDİNİ PARTİSİNE ADAYAN TEMİZ SİYASET YAPAN BİR İNSANI KARALARKEN ÖNCE BİR DÜŞÜNÜN BİLMEDEN İFTİRA ATMAYIN İLÇE BAŞKANI OLDUĞUNDA ÇOK GÜZEL GEBZEDE TEK MOBİLYACI BOL ÇEŞİDİYLE HER BÜTCEYE UYGUN SATIŞLARIYLA TİCARETİNE DEVAM EDERKEN KENDİ İSTEĞİ DIŞINDA ZORLA BAŞKAN OLDU OLDUKDAN SONRA İŞİ GÜCÜ BIRAKTI DEDİĞİM GİBİ KENDİNİ PARTİSİNE VERİNCE İŞİNİDE TAKİP ETMEDİ DOLAYSIYLA YALAN SÖYLEYEN ARKADAŞLAR BİLSİN DİYE SÖYLÜYORUM MADDİ DURUMU ÇOK SIKINTILI OLMASINA RAĞMEN DÜRÜST VE TEMİZ SİYASETİNİ ASLA VE ASLA HİÇ BOZMADI ŞEREFİNE LEKE GETİRMEDİ DE BU MAHALLE TEŞKİLATI YILMAZ BAŞKAN SEVGİSİ ORDAN GELİR İSTESE NELERE SAHİP OLURDU AMA DÜRÜSTLÜĞÜNDEN TAVİZ VERMEDİ BİRİLERİNİN YAPTIKLARINI YILMAZ BAŞKAN ASLA VE ASLA YAPMAZ YAPANLARDA BÖYLE BİR SİYASET OLMAZ DİYE İSTEMİYORLAR ADALET PARTİSİNİN ADALETİ BUMU SİZLERE SORARIM
19.11.2011 / 13:11
NESRİN:
"HEP BERABER"
GELİN BİR MİTİNG DÜZENLEYELİM ULUSAL VE YEREL BASINI DAVET EDELİM BU HAKSIZLIĞA DUR DİYELİM BAŞBAKAN BUNLARI DUYARSA BUNLARIN İPİNİ ÇEKER
19.11.2011 / 12:45
HALK:
"YANLIŞ YER"
SAYIN HABER Pİ YAZARLARI SİZİN YORUMLAR HABERLERİNİZ ÇOK HOŞUMA GİDER VE HER GÜN ZİYARET EDERİM SİTENİZİ ÇOK ÖZVERİYLE TARAFSIZ OLARAK HAREKET ETMENİZDE AYRI BİR GÜZELLİK ALLAH YOLUNUZU AÇIK ETSİN BENİM ANLAMADIĞIM SADECE YAN TARAFTA TARTIŞMA PLATFORUMDA YILMAZ BAŞKANIMIZIN YERİ EN ALT OLMAMASI GEREKTİĞİNİ DÜŞÜNÜYORUM YOKSA MEMET ALİ OKURDAMI UĞRADI ADALETLİ OLDUĞUNU DÜŞÜNMÜYORUM YILMAZ BAŞKANIMIN YERİ İNANKİ EN ÜSTE DURMASI GEREKİR SAYGILAR İYİ ÇALIŞMALAR
19.11.2011 / 12:45
haşim:
"memet ali bey"
memetali okur milletvekilimiz iyi yapıyor.yılmaz başkan ve ekibi göreve gelince memetali beyin tüm ekibini dağıtmadımı, omlar ak partili değimliydi.helal sana milletvekilim.onların delege delege dedikleride kendi yakınları.
19.11.2011 / 12:36
ahmet:
"ilçe başkanlığı seç."
sayın ekrem özenerin bir delege olarak soruyorum yılmaz bayramdan allah aşkına birtane artı özelliğini bana söyleye bilirmisiniz.yok çünkü birileri sadece ben yılmaz bayramı sadece sevmediğim için istemiyorum diyor acaba kriter bumu olması gerekli yoksa yılmaz bayramı başarılı vaya başarısız olarak değerlendirip o şekilde atanıp atanmayacağına karar verilmesi gerekirdi işte burda büyük bir haksızlık var bizde bunun için sonuna kadar yılmaz bayram diyoruz.
19.11.2011 / 11:41
NESRİN:
"HAKSIZLIK"
GERÇEKTEN BU OLAY KARŞISINDA AKLIMA LİBYA, MISIR GELİYOR ACABA BAŞBAKAN BUNLARI BİR DUYARSA BU FİKRİ IŞIK A NE DER ACABA BEN BU OLAYLAR KARŞISINDA ÜZÜLDÜM BUNDAN SONRA AK PARTİYE OY VERMEM GEBZEMİZDE YILMAZ BAYRAM SEVİLEN BİR ABİDİR
19.11.2011 / 11:40
lazın hası:
"MAHMUT BAŞKAN"
SAYIN MAHMUT CİVELEK UNUTMAKİ HALKTAN ÜSTÜN NE SEN VARSIN NE M.ALİ OKUR NEDE FİKRİ IŞIK BU MİLLET BİR ARAYA GELİR ANKARANIN YOLUNU TUTARSA BAŞBAKAN BUNUN HESABINI SANA SORAR NİYE BAŞBAKAN HER ZAMAN HALKA DÖNÜYORDA SİZ BAŞKA YERE DÖNÜYORSUNUZ BÖYLE BİR ADALET VARMI SÖYLERMİSİN YILMAZ BAYRAM İLÇE BAŞKANI OLACAK OLMALI ÇÜNKÜ O ADAM GİBİ ADAM
19.11.2011 / 11:33
ahmet:
"yılmaz"
ben delege olarak başbakanımız gibi mağdur ve haksızlığa uğrayanın yanında zalimin ise karşısındayım ben başbakanımızdan böyle görüyor ve bunu yılmaz başkan arakasında sonuna kadar savunacağım.bizim başbakanımızın israil zulmüne karşı duruşunu tüm teşkilat mensubu arkadaşlara örnek olarak gösteriyorum ve daha niceleri.vanminit dediği zaman hepimizin göğsü kabarmadımı ve şimdi vanminit deme zamanı bize geldi arkadaşlar.
19.11.2011 / 11:33
haşim:
"yılmaz bayram"
yılmaz başkanın arabası öbür yönetim kurulundakilerin arabaları cipten pahalı beyler. lütfen hakikatli yazın
18.11.2011 / 23:02
lazların hası:
"durust baskan"
erdal acer kardesım yılmaz bey ıstese son model cıp altına cekerdı yıyenler bellı gıdın sız once baska baskanlarınızın uzay üstü yenı fabrıkasını gorun oyle yorum yazın yazık sıze kardesim
18.11.2011 / 21:38
MESUT:
"AKP"
BAKIYORUMDA BİLENDE YORUM YAPIYOR BİLMİYENDE TEK BİLİNEN VE GERÇEKTE ŞU Kİ SAYIN YILMAZ BAŞKANIM AK PARTİ İÇİN KENDİNİ TEŞKİLATI İÇİN ADAMIŞ İŞİDE GÜCÜDE GÜCÜNÜDE BELLİ EDİYOR PARA KAZANMADI GENEL BAŞKANININ YÜZÜNÜDE KARA ÇIKARMADI OY KAZANDI BÖYLE BİR ŞEREFLİ BAŞKAN YILMAZ BEY HAKKINDA KONUŞURKEN DÜŞÜNÜN ÖYLE KONUŞUN BİRİLERİ MENFATLENECEK DİYE ATIP TUTMASIN
18.11.2011 / 21:29
sadık:
"çınar"
kim ne derse desin çınar ağacı yıkılmaz delegelerine sahip çıkan yılmaz bayramdır kesin çift liste olacak çünkü her yerde oluyor bundan sonrasını kongre belirleyecek belki üç liste bile olabilir haberiniz olsun olmaz diyenlerede kapak olsun
18.11.2011 / 21:22
Sadettin Gök:
"Ekrem özenir partilimdir"
Ekrem özenir bey kardeşimizi uzun yıllardır tanırım. Çok iyi anaplıydı şimdi iyi ak partili oldu.onun hakında söylenecek bir sözüm var.o siyasetten para kazanan değil siyasete kendi parasını harcayan bir adamdır. niye tepki veriyorsunuz arkadaşlar. Ekrem bey partimizin iknci ilçe başkanı değilmiydi. memet ali bey bile ondan sonra geldi partimize. adamı öldürün ama hakkınıda verin
18.11.2011 / 19:00
erdal acer:
"çeki düzen"
syn yılmaz bayram önceklikle bu siyasetin sizlere neler kattığına bakın bide kaybettiklerine ? evet cevre, tanıla bilirlik , fotoğraflar , gazetler vs. ancak birde kaybettiklerinize ticari hayat , para vs. 4 yıl önce her programa arabanızla katılıyordunuz şimdi ise belediye başkan arabasının sol arka koltuğunu kolluyorsunuz.... şunu da sormak istiyorum 4 yılda kaybettiklerinizi geri almak için mi başka adayı oldunuz ?? (para, araba , ticari hayat ) siz önce ticaret yapmayı düşünün daha sonra gene başkan olabilirsiniz unutun mahalle başkanlarının tepkilerini bunlar hepsi sizin ekibiniz sizin siyaset ürününüz...
18.11.2011 / 18:55
kemal kahveci:
"yorum"
ARKADAŞLAR NEYİ TARTIŞIYORSUNUZ AKPARTİ GEBZE İLÇE BAŞKAN ADAYIMIZ EKREM ÖZENİR BUNU ARTIK KABULLENİN HALA YOK ÇİFT LİSTE DİYE SALDIRIYORSUNUZ NEYİ PAYLAŞAMIYORSUNUZ SİZİ ANLAMAK MÜMKÜN DEĞİL BURDAN SİZE ŞUNU SÖYLEMEK İSTİYOM ALLAH BÜYÜK SONRA GENEL MERKEZ ARTIK KABULLLENİN GEBZEDE YAPILACAK ÇOK İŞ VAR BUNLARA ODAKLANALIM
18.11.2011 / 17:43
volkan:
"lutfen bu yorumu dikkate alın arkadaşlar vicdanınıza sorun"
bu yılmaz bayramın aksine yorum yazan arkadaşları merak ediyorum. yılmaz bayram onlara ne yapmış. kişiselde yılmaz bayramdan birşey istemişsinizdir oda yapmamıştır kızarsınız eyvallah. ama burdaki mesele degelerin hiçe sayılması gebze teşkilatların yok sayılması sadece 3 kişi istiyor diye aday olmadığı halde bacanağını ilçe başkanı seçtirmeye çalışan zihniyete. lütfen gerçekçi olunuz
18.11.2011 / 17:10
İSO:
"BAĞCI"
BAŞKAN BU İŞİN SONU YOK LİSTE ÇIKACAK ÇIKMALI ÇIKARTACAĞIZ BİZİM EMEKLERİMİZİ HİÇE SAYMAK BÖYLE BİR ADALET DUYGUSU OLAMAZ GEREKİRSE MİTİNG YAPALIM BÜTÜN BASINI DAVET EDELİM YETERKİ BAŞBAKAN SESİMİZİ DUYSUN
18.11.2011 / 15:57
BAHTİYAR:
"VEBAL"
SAYIN GEBZELİ AK PARTİ YETKİLİLERİ NEDEN TELAŞLANIYORSUNUZ ANLAYAMADIM GEBZEDE DELEGASYON DİYE BİR KURUM VAR HER DELEGE OYUNU KULLANIR KİMİ DERSEDE SEÇER EKREM ÖZENİR HAKEDERSE GELİR LİSTE KOR ÇIKARSA NEDEN OLMASIN HAKKI HAKEDENE VERECEKSİN YILMAZ BAYRAM OLUR MUSTAFA YILDIZTEKİN OLUR YALÇIN COŞTUR OLABİLİR DEMEKRASİ VAR DELGE VAR BİRDE BU İŞİN ÇOK BÜYÜK VEBALİ VAR DELEGE BASİT OLUNMUYOR ÇEVRESİ OLANLAR SEVİLEN İNSANLAR YANİ SÖZÜ GEÇEN İNSANLARA TEKLİF EDİLİYOR İSTEDİKLERİ OLMAZSA BİDAHAKİ SEÇİMLERDE BU DELEGELER SANDIĞA GÖMER
18.11.2011 / 14:13
hasan yıldız:
"TOKATLIYA CEVAP"
TOKATLI HEMSERİM DİYECEGİM AMA HEMSERİM OLMADIGINI BARİZ BELLİ EDİYORSUN. NE ZAMANDIR YORUMLARINI OKUYORUM AMA HIC TOKAT AGZI VE TOKAT SİVESİ KULLANMIYORSUN. UTANIYORSAN TOHATLI OLMAKTAN TOHATLIYIM DEME. TOKAT LI TOKAT LI OLMAKTAN UTANMAZ, SADECE TOKATLILARI UTANDIRMAK ICIN BASKA MEMLEKETLI DER BUNU. TOHATLI NE ANLAMA GELIR ONU DA BİLMEDIGINE EMİNİM. TOKATLI ACABA KAC TANE PARTI YONETİCİSİ VAR ARKADASIM. YILMAZ BAYRAM TELEFONLARA CEVAP VERMEMEKLE ÜNLÜ YANILTICI BILGI VERIYORSUN SEN. KARALAMA YAPMANIN UC NOKTASINA GİTMEYİN ARKADASLAR BAHSI GECEN BUTUN ARKADASLAR AK PARTİLİ BASKA PARTİLİ DEGİL. MİLLET YORUMLARI OKUYOR VE GULUYOR AKPARTIYE.
18.11.2011 / 13:23
nesim:
".."
oyun bitti arkadaşlar ... herşey buraya kadarmış ..Saygılar ...
18.11.2011 / 12:56
ayşegül:
"bu nasıl adelet"
hep düşünüyorum neden kongre.yapmasınlar bence atama yapıyolar insanları salak yerine koyuyolar nerde hani seçim hani adelet herkes elini vicdanına koysun başbakanımız uyuyomu yoksa büyük başlar bişey söylemiyolarmı kendi atlarını koşturuyolar üsttekiler.sokak sokak gezen insanları hiçe sayıp kultukta oturanları adam yapmaya çalışıyolar yazık çok yazık.belediyemiz desen orasıda bi muamma birileri gidip birileri geliyo haksızlıklar haf sahada buna dur diyecek kimse yokmu partimizi karalıyolar yapmayın biz adeletli iktidar partisiyiz dikkate alalım...
18.11.2011 / 12:27
HAK VE ADALETTEN YANA OLANLAR:
"HAK VE ADALETTEN YANA OLANLAR"
HAK VE ADALETTEN YANA OLANLAR ILE HAK VE ADALATIN KARSINDA OLANLAR 27 SINDE YAPILALACAK OLAN KONGRENIN SONUCUNU BELIRLİYECEKLER.
18.11.2011 / 11:12
Eskiçarşılı:
"Adamdır"
ekrem özenir abimiz eskiçarşımızın en kral adamıdır dürsttür namusludur
18.11.2011 / 10:10
serkan:
"Adalette de adaletsizlik varmışşş...."
Yazdığım başlıktan da anlaşılacağı üzere ADALET in öncülüğünü yapan AK PARTİ de bile adaletsizlik diz boyu..Bütün bu olanlar Gebze miz açısından gerçekten yüz kızartıcı.Sayın Fikri IŞIK,M.Ali OKUR ve çok bilmiş Mahmut CİVELEK siz ne hakla Gebze nin ve gebzelinin gururuyla oynuyorsunuz.Sizin dediğiniz mi olmalı yoksa çoğunluğun dediği mi.Bakın benden size tavsiye o oturduğunuz koltuklar geçicidir bir gün o koltukları devredersiniz gücünüzde kalmaz insan içine çıkamaz olursunuz.Gebze nin daha fazla sabrını test etmeyin gebze sınırlarına giremezsiniz yeter artık .Milletvekili olmuşsunuz il başkanı olmuşsunuz bırakın demokrasinin dediği olsun.Tarih sizleri unutmayacak,GEBZE ise ASLA..!!!!
18.11.2011 / 00:46
eren:
"etme bulma"
herkes ne ekerse onu biçer yeni seçileceklerde adaletli olmaz geleceklerinin hesabina düşerlerse onların sonu daha kötü olacak şu ana kadar adaletten haktan kisenin söz etmesi mümkün deyil allah akıbetlerini iyi etsin en çokda fikri ışığı islah etsin dünya onada kalmaz secdeye kapanıp dua edenler bu memleket için gözyaşı döktüler fikri ışık için deyil bunu bilsin o gözyaşları sel olur onuda yanlış yapanlarıda boğar
18.11.2011 / 00:40
kemal kahveci:
"yorum"
bence genel merkez tek liste üzerindeki kesin kararını beğeniyorum çünkü eğer çift listeyi serbest bıraksaydı bütün mahallelerde yirmi iki mahallenin enaz yarısında çift liste çıkardı ve çok gergin gecerdi iyiki de taviz vermedi genel merkez aslında genel merkez tek liste dayatması yılmaz bayramın işine gelmesi lazımdı çünkü mahallerde çıkacak yılmazın karfşısına çıkacak delegeler kazanacaktı onun için yılmaz bayram genel merkez ve il başkanına dua etmesi lazım benim görüşüm sadece
18.11.2011 / 00:11
fatih:
"basın var"
sayın kardeşim madem yanındalarda neden bir merkez merkez diyip duruyorlar delikanlı gibi çıkacaklar basının karşısına diyeceklerki benim siyasetimin sonuda olacağını bilsem biz haksızlığa uğradık sonuna kadar başkanımla gidecez derler o zaman arkasındamı önünden giderken çelme taktığı belli olur
17.11.2011 / 23:58
işci:
"hedef 2023"
şimdi bir hedef var 2023 bu hedefimize layıkıyla girebilmek için başbakanımızın dürüst siyaset dürüst demokrasi dürüst seçim le 2053 bile hedef götürebiliriz ama merkezden denen bir haberin başbakanımızın bile haberi olmayan gebzenin oylarının düşmesine sebep olacak il başkanlığıyla karşı karşıyayız yönetimini belediye başkanlığıyla hala ayırt etmiş değil ilçe başkanlarıyla mualefet olmaya devam ediyor nedendir bilinmez gebzenin sevilen bir ilçe başkanı var tüm mahalle başkanlarının sevdiği menmuniyet duyduğu bir başkan varken birilerinde bal alacağım diye arı dolu peteğe elini sokmaya çalışıyor ama o petekde kaç tane partinin neferleri var bir menfaat düşünmeden çıkarcılık yapmadan çalışan o peteğe şifalı her yöreden her çiçekten aldıkları polenleri yani oyları götürdükleri akp genel başkanımızın kovanına giden bir balı sen yemeye çalışırsan sayın il başkanım kusura bakma o arılar öyle bir sokarlarki hem sen büyük bir zarar görüsün hemde arı kovanınıda dağıtırsın umarım anlamışındır ben saf bir emektar işciyim bunları biliyomda sen halen anlayamıyorsan durduğun makam demekki sana ait değil.
17.11.2011 / 23:41
davut soylu:
"arkadaş"
miktad,köksal ertuğrul hepisi yılmaz başkanımın yanında bunu herkes bilsin
17.11.2011 / 23:35
fatih:
"çürük cevizler"
valla ben bir yaşımadaha girdim köksal ve miktat artı ertuğul sizle yola giden vallahi yandı ya birde harbi olun... bak dik dik duran mustafa başkanım ve selami başkanım ve diğerleri var dik durun kardeşim harbi olun
17.11.2011 / 23:30
TOKATLI:
"SABRIN SONU"
BEN BİR TOKATLI OLARAK ÇOK AMA ÇOK SİNİRLENMEYE BAŞLADIM BENDE BU SİYASETLE AZ ÇOK İÇİNDEYİM VE RECEP TAYİP ERDOĞAN HASTASI BİR PARTİLİYİM NE YAZIKKİ BİZİ TEMSİL EDEN VEKİLLERİMİZ SAYESİNDE OY KAYBINA UĞRAYACAĞIZ SAYIN MEMET ALİ OKUR HEMŞERİM KUSURA BAKMA AMA SANA İLK DEFA İTİRAFTA BULUNACAM BUNU YÜZÜNEDE SÖYLÜCEM SENİN İLÇE BAŞKANLIĞINIDA BİLİYORUM YANINA YAKLAŞILMIYORDU . HEP KORUMALARLA GEZİYORDUN SENDEN SONRAKİ İLÇE BAŞKANI İSE DEVAMLI NE ZAMAN GÖRÜŞMEK İSTESEM HER ZAMAN GÖRÜŞMÜŞÜMDÜR TELEFON ETSEM TOPLANTIDA VEYA İŞİ VARSA HEMEN GERİYE DÖNMÜŞTÜR ÖNEMLİ OLAN İNSANLIK VE İNSANA DEĞER VERMEKTİR AMA SEN HEMŞERİMİKEN BİLE BELKİ BİR AY PEŞİNDE KOŞTUM GENEDE GÖRÜŞEMEDİM İTİRAFIM ŞU BEN SENİ ADAY GÖSTERİLDİĞİNDE İLK DEFA AKP YE OY VERMEDİM DEĞERİN VARSA DEĞERİNİ BİL BAK GENE İLÇE BAŞKANI TEK TEK MAHALLELERİ GEZİP OYUNUZU ARTTIRIN DEDİKLERİNE KULAK MİSAFİRİ OLDUM SEN HALA GEBZEYİ KARIŞTIRMAYA ÇALIŞIYORSUN MADEM KARAR MERKEZDEN GELDİ SEN DİYEMEZMİYDİN EKREM BENİM BACANAĞIM YANLIŞ ANLAŞILIR DİYE EKREM ABİMİDE ÇOK SEVERİM SAYARIM AMA YEMİNLE SÖYLÜYORUM DELEGEYİM OYUMUDA VERMEYECEĞİM BAŞKA KİM LİSTE ÇIKARIRSA ONA VERECEM TOKATLI OLMAKDAN UTANIR HALE GELDİM
17.11.2011 / 23:09
Can Kat:
"Merhaba."
Değerli Cankat "Yayınlasanız şaşardımki zaten." diyorsunuz ama belgesiz bir şekilde sizin bu iddialarınızı yayınlamamızın "basın suçu" teşkil ettiğini de bilmenizi isteriz.
haberpi/editör
17.11.2011 / 22:58
Can Kat:
"Merhaba."
Değerli Cankat
Yorumunuz kişileri ve kurumları zan altında bıraktığı için basın etiği gereği olarak buradan yayınlayamıyoruz.
haberpi/editör
17.11.2011 / 22:42
cumhur:
"yiyin birbirinizi"
tüm tespitler kesinlikle doğru. genelbaşkanları bile kurtaramaz bunları düştüğü halden. ne kadar insanı küstürdüler. millet çarşıda hep bunu konuşuyor.
17.11.2011 / 22:23
olgun:
"YAZIKLAR OLSUN SİZE"
DEĞERLİ DOSTLAR RECEP TAYYİP ERDOĞANIN BİR SÖZÜ VAR 'SİYASETİN TEK LİMANI AHLAKTIR' BAKIYORUMDA PARTİSİNDE GERÇEKTEN BÖYLE. TAKİP EDİYORUM BUNLAR KENDİ İÇİNDE EMEK VERENE SAYGILI DEĞİLKİ BAŞKASINA SAYGILI OLSUN. ARKADAŞLAR BAŞBAKANINIZIN DEDİĞİ SÖZ KOCAELİNDE GALİBA GEÇERLİDEĞİL. BU FİKRİ BEY İLE MEHMETALİ BEY YOKMU ORTALIĞI HEP KARIŞTIRDILAR VE HALA DEVAM EDİORLAR. SİZİ MİLLETNEYE YOLLADI SİZ NE YAPIYORSUNUZ. YAZIKLAR OLSUN SİZE.
17.11.2011 / 22:19
yasin:
"sonuna kadar yılmaz bayram"
ikinci liste çıkmalı. kimse kimseyi görevden alamaz kimse kongreyi iptal edemez. başbakana ne dicekler teşkilatlar bu adamı istiyor ama biz istemiyoruz bizim adamımız değil çok dürüst bize yamulacak adammı lazım dicekler. sonuna kadar yılmaz bayram. kimse aksini yazmasın buraya adam gibi adam. kimse çamur at izi kalsın yapmasın.
17.11.2011 / 22:10
yasin:
"sonuna kadar yılmaz bayram"
ikinci liste çıkmalı. kimse kimseyi görevden alamaz kimse kongreyi iptal edemez. başbakana ne dicekler teşkilatlar bu adamı istiyor ama biz istemiyoruz bizim adamımız değil çok dürüst bize yamulacak adammı lazım dicekler. sonuna kadar yılmaz bayram. kimse aksini yazmasın buraya adam gibi adam. kimse çamur at izi kalsın yapmasın.
17.11.2011 / 22:06
burhan:
"BAŞBAKANA SESİNİZİ DUYURUN"
yüreğine sağlık ak partili delege esnaf abim. bende bir delegeyim. olanları takip etmeye çalışıyoruz gazete ve diğer kitle iletişim araçlarından.şunu söyleyebilirim bunları dürüst basın mensupları ve teşkilatlara emek vermiş siz gibi değerli abilerimiz başbakanımıza ulaştırın. o bu şekilde hiçe sayılmayı kabul etmez. müdahale eder ve doğru ne ise teşkilatlar ne istiyor ise onu yapar. çözüm başbakana ulaşmaktır. buradan değerli basın mensuplarına sesleniyorum. kimin ilçe başkanı olacağı önemli değil. kimseninde adamı değilim. azıcık elinizi vicdanınıza kayun ve düşünün burada insanlar hiçe sayılıyor ve kırılıyor. çok yazık, bu parti ve partililer bunu haketmemiştir. bu insanlar cocuk coluğundan eşinden cebinden fedakarlık yapıyor bu partiye birşeyler katıyor. mahmut bey gibi fikri bey gibi karaosmanoğlu gibi mehmet ali okur bey gibi bireli balda bir eli parada değil. bu insanlar cefasını cekip adam yerine koyulmayacak. onlarda sefasını çekecek. başbakanbunları bilsin bir tane kelle bırakmaz. ben o yiğit adama inandım ve ondan başkasının dürüstlüğüne inanmam. iyiki aktif görev yapmıyorum. çok şükür bunlar gibi insanların ekmeğine yağ surmuyorum. teşkilat mensuplarınada allah yardımcınız olsun diyorum. inşallah rabbim sesinizi duyar. teşekkür ederim .iyi akşamlar.
17.11.2011 / 22:05
lazların hası:
"durust baskanım"
yılmaz bey arkandayız oyum sana helal olsun
17.11.2011 / 22:02

















